linneaocarro

Alla inlägg under maj 2011

:P

Av Linnea & Carro - 29 maj 2011 19:46

heej

Idag var jag funktionär från 08.00 till ungefär 12.00 :P

det var lite jobbigt att gå upp halv 6 :P men aja sen efter det var jag hoss farmor och farfar och glmde min mamma fick en "jet set" klocka (stavning)

ni får den bil på den

fast jag hittade ingen ... :( 

aja 

herrå

 

Av Linnea & Carro - 28 maj 2011 17:51

Hej!

Vi har utsett vinnaren till länkningstävlingen (:

Det är Katie som skrev såhär:


"Jag vill vara med! =) Super rolig tävling flickor! :D Jag bloggar om mitt liv efter min svåra anorexia. Jag lägger fokus på styrka och positivist i livet! Det ljusa och fina och vill få andra att finna styrka genom sitt liv!
Jag kör hiss och diss på normala kläder - i normala storlekar för normala människor! - Alltså ingen Size Zero, inte kläder för onaturligt magra (anorektiskt magra personer, utan helt naturligt vackra personer).


Jag bloggar om mitt liv med min lilla valp Nella, om livet som jag ändå lever med mycket sjukhusbesök pga min reumatism, mag och tarm sjukdom, skolios (alla de sjukdomarna har jag levt med sedan jag var litet barn). Hösten 2010 drabbades jag utav hudsjukdomen Dysplastiskt Nevus, en sjukdom som gör att jag lever med 99,9% risk för att i unga år drabbas av den elakartade cancer sjukdomen Malignt Melanom. Jag har redan på knappt ett år genom gått många, många operationer. Doktorerna är alltid beredda att skicka mig till Sahlgrenska Sjukhuset i Göteborg för cancer behandlingar. Det kan gå fort och jag vet att jag kanske lever på lånad tid och inom ett år kanske jag inte finns mer mer MEN bloggen handlar inte om sorg, smärta och död och allt som min hudsjukdom fört med sig i mitt liv, lite skriver jag om det men min blogg lägger fokus på det bra i mitt liv! Mina intressen! Jag vill kunna visa det fina i livet även om man lever med svåra sjukdomar och en framtid som endast leder mot mer smärta - då det gäller alla mina sjukdomar -


Ja det var en del av mad min blogg handlar om =)
Så jag är gärna med i er tävling :D
Kramar ifrån Katie"


GRATTIS TILL DIG KATIE!


Ps. Du får gärna skriva ett inlägg om att du vann & kanske länka våran blogg så att vi får ut något av tävlingen :)


BTW det här är Katie's blogg!

http://katiegruneriksson.bloggplatsen.se


 

Av Linnea & Carro - 28 maj 2011 17:16

Hej :D

Har varit i stallet idag & fotade 10.10 när dom red ut :o fett jobbigt  att följa med dom :o

men tog massa foton, 418 för att var exakt ;)

fotade 12.00 gruppen också på slutet och filmade :O men de va med heddas kamera för jag tog ju med mig  systemkameran men glömde minneskortet hemma!!

men gick med 13.50 gruppen också och dom red ut :P

MEN GUD!! JAG SÅG NU ATT ALICIA HADE FACERAPAT MIG OCH BLOGGRAPAT MIG! Fyfan vad hon ska fåå!


ska avgöra tävlingen nu btw ^^

 

Av Linnea & Carro - 28 maj 2011 09:07

Ups, någon glömde visst att logga ut från bloggplatsen... Då tar jag och bloggrapar Linnea   

Eller, det enda jag har att säga är väl att ni ska besöka min blogg:

Skit på dig . se

/ALICIA :@



HATAR DIG ALICIA!!! /LINNÉA

Av Linnea & Carro - 28 maj 2011 08:38

hejj :)

sorry att jag typ inte blogga igår men ja.. hade ingen lust ^^

fotade carro & fanny's ridlektion och de gick ju bra :P idag ska jag fota bettans ridlektion 10.10 och nästa vecka ska jag ju rida där för bettan och jag bytte ridlektion ;)

nästa termin kanske fanny ska börja i min ridgrupp ;)

har bråttom nu!


hej dåå!

 

Av Linnea & Carro - 27 maj 2011 21:22

heeej

hade kadrilj idag på ridningen och Linnéa fotade <3 :D

asså gud jag vet inte vad jag ska skriva :P

men aja jag har inget att göra :( inte bra!!!

fast jag snac´kar ju med linnea :P<333

aja herrå

 

Av Linnea & Carro - 27 maj 2011 16:23

Tjena!

Idag ska jag fota på carro & fannys lektion när dom rider (: Carro har Erasmus och Fanny har Elektro <3

Nästa vecka ska jag byta ridlektion med Bettan för kan inte rida på tisdag, ska ju med skolan till skansen... så rider nästa lördag istället ;)

men .. idag hare inte hänt mkt :P eller jo på lunchen satt fanny, tessie, carro och jag vid ett bord och åt lunch :P lilla matsalen var typ full så fyra killar i sjuan satte sig bredvid oss och åt. men efter typ två minuter var matsalen typ TÖMD på folk, en va helt tom och ändå flytta dom sig inte :P

haha xd

men ... på idrotten körde vi Terminator :D:D sista fredagen vi har innan sommarlovet juuue! hannes fuskade och sa att han inte blev tagen när han blev det och ALLA såg de!! ha nfuska oc htog "skatten" och Kristin trodde ändå på honom -.-

men ska snart åka till stallet ;) imorgon ska jag ju fota på Bettans lektion också!


hej dååå!

 

Av Linnea & Carro - 27 maj 2011 07:53

hej ;)

vaknade nyss så har bråttom till skolan!

fast vi börjar tjugo i :P berättade jag om hur de gick hos läkarn? inte? då gör jag det i eftermiddag.


hejdå!

 

Presentation


Hej! Ägarna till den här bloggen heter Carro (13 år) & Linnéa (13 år). Vi älskar hästar båda två (Linnéa rider på ridskola & Carro också men hon har också en medryttarhäst. Vi går i samma klass och på denna bloggen kan ni läsa om olika saker :P

Omröstning

Vad tycker du om våran header?
 Jättefin!
 Skitful..
 Onödig typ xd
 Venne ^^
 Den är okej (:
 BÄST! Jag följer den genom Bloglovin/Blogkeen! :D

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards