linneaocarro

Direktlänk till inlägg 21 juni 2011

Hästar jag har ridit:

Av Linnea & Carro - 21 juni 2011 00:21

Hej!

Håller på med en ny header :)

Men tänkte skriva alla hästarr jag nånsin har ridit (eller iaf dom jag kommer ihåg)!


A - Allan,  Amorina   

B - Bonita

C -  Camaro,  Café Latte, Comet, Candino

D - Daisy, Dixter, Dingo

E -  Elektro, Easy, Erasmus, Edd 

F - 

G - Git, Globus, Gera

H - Hell

I - Iza

J - Jonatan

K - 

L - Lady, Lollo, Luxette

M -  Macke ,   Morris, Misty, Mustang, Minty, My hamilton 

N - Nansen

O - Oliv, Oboy

P - Picco 8, Pontus, Piffen

Q - 

R - Russifer, Ronja, Rasken

S - Suprise, Spot, Skrållan, Storråda, Snowberry

T - Triss, Tuborg, Traviata, Tåga

U - 

V - 

W -

X - 

Y - 

Z -

Å - 

Ä -

Ö -


Btw, ligger i friggeboden med Fanny, Bettan & Jojjo ;) Jag använder Jojjos bärbara dator så ni vet (: Vi bada i albysjön & såklart hoppade jag från trean hela tiden ;) "JÄVLA SKRYTMÅNS" säger jojjo :( HAHAH såklart ! :D

Men vi bada i sandasjön och hoppade från klippor också :D de va faktiskt högre än trean :D :D :D jojjo sa att jag e grym säger jojjo det det så de så :)

haha vi har kört sanning eller konka & så nu ramla de en vattneflaska på bettan 8D

men byebye!

nä hon kasta flaskan på mig :o

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea & Carro - 30 juni 2011 14:06

All day, all night All day, all night All day, all night What the f*ck!? What the f*ck!? When I came to Spain and I saw people partying. I thought to myself: What the f*ck!? All day, all nightAll day, all nightViva la fiesta, viva la no...

Av Linnea & Carro - 25 juni 2011 12:54

Tjena mitt i bena!       Alicia vill hyra sommarhäst också för er som inte visste men nu börjar hon vela lite. Hon vill gå på ridläger i Åby också men hon får ju inte båda så hon måste välja... hon säger "jago rkari nte nu" men tänk om if...

Av Linnea & Carro - 24 juni 2011 19:40

Hejhej <3 __________________________________________________________________ Svar på kommentar:   Fanny om "FAN!": Gud va liten du ser ut att va ,men sööt och hästen me såklart ;)<3   Svar: Hihi, jaa de va ju två år sen ! Taack, m...

Av Linnea & Carro - 23 juni 2011 22:43


j*vla skit hade skrivit ett jättelångt inlägg och min data lagga så ALLT försvann! BLIR SÅ J*VLA PISS SUR!!   mennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
nnnnnnnnnnnnn...

Av Linnea & Carro - 23 juni 2011 12:51

Heej! Ska fortsätta med headern och känns som om jag har förstört den :/ Men ja... snart ska jag göra de roliga och de blir kul :D Idag... blire de tråkigt, måste städa -.- höhö x)   btw, venne varför men jag la mig i soffan vid halv t...

Presentation


Hej! Ägarna till den här bloggen heter Carro (13 år) & Linnéa (13 år). Vi älskar hästar båda två (Linnéa rider på ridskola & Carro också men hon har också en medryttarhäst. Vi går i samma klass och på denna bloggen kan ni läsa om olika saker :P

Omröstning

Vad tycker du om våran header?
 Jättefin!
 Skitful..
 Onödig typ xd
 Venne ^^
 Den är okej (:
 BÄST! Jag följer den genom Bloglovin/Blogkeen! :D

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards