linneaocarro

Direktlänk till inlägg 22 juni 2011

Sovaöver

Av Linnea & Carro - 22 juni 2011 12:55

Heej! :D

Inatt sov jag, bettan och fanny hos jojjo och de va kul :) vi låg och prata heeeeela kvällen till klockan 2.

vi vakna vid tjugo i elva och så åt vi frukost efter ett tag. jag gjorde smoothie åt alla, hallonsmoothie!

vi åt mackor med nutella på också :D


snart ska alla förutom fanny åka till bettan och bada i hennes pool :) har aldrig vart hos bettan!

fanny är en bajskorv som inte följer med :(

men.... på lördag ska jag göra nåt kul :) kan dock inte berätta vad det är för kul fast jojjo ska iaf fota mig då (:


idag ska hamilton släppas ut på betet men jag kan inte följa med för jag är ju med jojjo och bettan och fanny.

men kan visa en bild på hamilton !!

   btw, det är vendela som sitter på han ;)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea & Carro - 30 juni 2011 14:06

All day, all night All day, all night All day, all night What the f*ck!? What the f*ck!? When I came to Spain and I saw people partying. I thought to myself: What the f*ck!? All day, all nightAll day, all nightViva la fiesta, viva la no...

Av Linnea & Carro - 25 juni 2011 12:54

Tjena mitt i bena!       Alicia vill hyra sommarhäst också för er som inte visste men nu börjar hon vela lite. Hon vill gå på ridläger i Åby också men hon får ju inte båda så hon måste välja... hon säger "jago rkari nte nu" men tänk om if...

Av Linnea & Carro - 24 juni 2011 19:40

Hejhej <3 __________________________________________________________________ Svar på kommentar:   Fanny om "FAN!": Gud va liten du ser ut att va ,men sööt och hästen me såklart ;)<3   Svar: Hihi, jaa de va ju två år sen ! Taack, m...

Av Linnea & Carro - 23 juni 2011 22:43


j*vla skit hade skrivit ett jättelångt inlägg och min data lagga så ALLT försvann! BLIR SÅ J*VLA PISS SUR!!   mennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
nnnnnnnnnnnnn...

Av Linnea & Carro - 23 juni 2011 12:51

Heej! Ska fortsätta med headern och känns som om jag har förstört den :/ Men ja... snart ska jag göra de roliga och de blir kul :D Idag... blire de tråkigt, måste städa -.- höhö x)   btw, venne varför men jag la mig i soffan vid halv t...

Presentation


Hej! Ägarna till den här bloggen heter Carro (13 år) & Linnéa (13 år). Vi älskar hästar båda två (Linnéa rider på ridskola & Carro också men hon har också en medryttarhäst. Vi går i samma klass och på denna bloggen kan ni läsa om olika saker :P

Omröstning

Vad tycker du om våran header?
 Jättefin!
 Skitful..
 Onödig typ xd
 Venne ^^
 Den är okej (:
 BÄST! Jag följer den genom Bloglovin/Blogkeen! :D

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards