linneaocarro

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Linnea & Carro - 18 juni 2011 09:33

11/6 Lördag: kommer jag typ inte ihåg vad jag gjorde :P

12/6 Söndag: Tävlade jag dressyr km och kom 2:a med placering ;D och så hade jag allan :P

13/6 Måndag: Var hemm hoss tessie med linnéa och fanny. först badade vi i hennes pool och sånt sen så satt vi på studsmattan och körde sanning elr konka (?) sen så skulle jag hem för att handla skolavslutnings grejer och present till fanny :)

14/6 Tisdag: Red jag mirran med ilona och hennes mamma. och då så red vi en liten stig och när vi travade blev hon pigg och gjorde ett galopp steg inte bra!! men efter det vet jag inte vad jag gjorde :p

15/6 onsdag: var det skolavslutning!!!:D och då satt jag med linnéa typ helatiden och så fotade min mamma fast tror inte bilderna är inne på datan än :/ sen så åkte linnéa hem till mig och så badade vi och sen åkte jag och red bentley och det gick bra :D sen så kom linnéa tbx och då sovde hon över hos mig och vi tältade :P.

16/6 Torsdag: vi vaknade ungefär 09.15.09.30 typ och då åt vi sen så åkte vi och badade och sen åkte hon hem för att jag skulle rida mirran och sen sova hoss fanny :P

17/6 Fredag: fanny och jag gick upp för att åka och bada med bettan emilia cilla julia och linnéa :) och det var jätte varmt i vattnet med skita skita skita kallt i luften!!!! man dog typ och efter det kollade jag och fanny på film och sånt och sen åkte jag till stallet och byggde hinder i skogen för vi skulle rida ut och hoppa i skogen :D sen så fick jag elof men jag bytte till tuva<3333 och det var en rolig uteritt förutom att jag ville vara längre bak :(

18/6 Lördag: ska på sova över fest hos fanny <33 kul kul :D och så fick jag veta att jag och fanny kan åka och kolla på hyr hästarna på Söndag kl: 17.00 :D<3


det var allt för mig herrå

 

  vakert :P hehe linnéa fett sööt ju

    dressyr km på allan :D

  en bild på mig och mirran :P så sööt


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Ägarna till den här bloggen heter Carro (13 år) & Linnéa (13 år). Vi älskar hästar båda två (Linnéa rider på ridskola & Carro också men hon har också en medryttarhäst. Vi går i samma klass och på denna bloggen kan ni läsa om olika saker :P

Omröstning

Vad tycker du om våran header?
 Jättefin!
 Skitful..
 Onödig typ xd
 Venne ^^
 Den är okej (:
 BÄST! Jag följer den genom Bloglovin/Blogkeen! :D

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards